”Välkommen till Nespresso Professionals fantastiska värld”



Kära Klubbmedlemmar och besökare,


2005 lanserade vi Nespresso Professional i Sverige. Ända sedan dess har vi arbetat passionerat för att utveckla kaffekulturen och kaffeupplevelsen för både kontor och HoReCa.

Som bekant består livet av många små ögonblick efter varandra. Vi vill vara säkra på att varje gång du njuter av en kaffe kan du göra det på det allra bästa, mest välsmakande och hållbara sättet. Det är därför Nespresso erbjuder ett kaffe för varje humör, stund och tillfälle.

De 14 olika baristasorterna, portionsförpackade för att hålla smak och arom, säkerställer att kaffet blir lika bra, kopp efter kopp. Exakt rätt vattenmängd gör att inget går till spillo, och aluminiumet som kapseln är tillverkad av kan återvinnas i all oändlighet. Vi lägger mycket kraft på vårt miljö- och hållbarhetsarbete och vi är stolta över den relation vi har till våra kaffeodlare. Vi har ett nära partnerskap med dem, på samma sätt som vi har ett nära partnerskap med våra medarbetare partners och kunder.

Vår verksamhet bygger på fyra värderingar; Överlägsen Kvalitet, Passion, Konstant Utveckling och Ansvar. Som kund och medlem hos oss ska du alltid mötas av dessa värderingar i kontakten med oss. Här på sajten kan du enkelt och snabbt beställa nytt kaffe, ställa frågor i vår chatt, få tillgång till ditt servicevavtal, låna maskiner till företagsevent och mycket mer.

Men framförallt sammanstrålar våra fyra värderingar i en alldeles unik kaffeupplevelse. Nespressos fantastiska kaffemaskiner, mjölklösningar och gourmetkapslar skapar en upplevelse som ökar så väl dina medarbetares som gästers trivsel. När varje kaffestund blir fulländad ökar både välmåendet och produktiviteten.

Så välkommen till vår värld. Låt oss veta hur vi kan hjälpa dig!



"Every cup of Nespresso coffee will be carbon neutral by 2022"

(...)

I wanted to share the new commitments that Nespresso is taking to bring about a greater positive impact on the lives of coffee farmers and on nature.

30 years ago, we started a journey to offer you some of the finest coffees. What makes this experience even more unique is our conviction that coffee can be a force for good because it can shape communities and preserve landscapes for the better. As a valued Nespresso partner, you can also be part of this movement for change.

The new reality we are all facing has also moved us to accelerate our plans in order to achieve in 2 years what we had initially planned to accomplish over the course of 10 years.

  1. First, we commit to accelerate reducing, reusing and recycling. This year we have already started using recycled aluminium in our in home-capsules to complement the already existing capsule collection systems in place to make sure the infinitely recyclable aluminium is given a second life after use, and never wasted.

  2. Second, we commit that by 2022 your cup of Nespresso will be fully carbon neutral. We are continuing to reduce the footprint of each cup and are expanding tree planting in and around coffee farms to compensate the remaining emissions of a cup of Nespresso with our NGO partners, the Rainforest Alliance and PUR Projet.

  3. Our third commitment is to ensure farmers achieve a stable and viable living from coffee.We build on 20 years of partnership with farmers, paying them premium coffee prices and encouraging sustainable practices. We will work with our partners at Fairtrade to increase the share of our certified coffees, reducing the risk from market and currency unpredictability in order to protect Nespresso farming communities.

(...)

Please do not hesitate to get in touch with your Premium Coffee contact and share your questions. My teams and I will do everything possible to answer any questions or take into account your thoughts as we continue on this exciting and critical journey.

I strongly believe doing is everything.




Guillaume Le Cunff
CEO Nespresso

Träffa dina Nespresso-experter!

Emilia Molin
MD

Susanne Morandini
Commercial Director

Natalie Wide
Experience Manager
070 28 71 298

Maria Hallgren
Experience Manager
070 10 92 913

Micheal Allyn
Key Account Manager Stockholm
070 10 92 904

Oscar Liljeroth
Key Account Manager Stockholm
070 10 92 917

Alexander Sergel
Regional Manager Skåne
070 10 92 903

Sari Persson
Club Team Leader

Nathalie Andersson
Club Specialist

Aylin Mackenzie
Club Specialist

Filip Landerberg
Service Manager Stockholm

Lisa Petrén
Service Specialist Stockholm

John Vesterlund
Service Specialist Stockholm

Alex Kadric
Service Specialist Stockholm

Alexander Engdahl
Service Specialist Göteborg

Björn Strömberg
Service Specialist Stockholm

Soran Mahmud
Service Specialist Stockholm

Jonas Fredriksson
Service Specialist Stockholm

Ludwig Eliasen
Service Specialist Skåne

Maud Jonsson
Accounting Manager

Eva Zhang
Accountant

Josefine Moström
Accountant

Anna Larsson
Marketing and Community Manager

Linn Lernberg
Marketing Coordinator